lördag 17 september 2011

Pressbild.
Jay-Jay i stan!
Jag är uppe med tuppen idag. Himlen är blå och solen skiner - år och dar sedan solen var framme, så jag ska passa på att göra hela stan. På schemat står utställningar, second hand-shopping och halsduk- och baskerletande.


Dessutom, ikväll spelar svenske Jay-Jay JohansonRock café i Tallinn! Jag visste att han skulle komma hit i september, men inte anande jag att det var så snart. Det finns stor chans att jag går och spontanköper en biljett och går och lyssnar på honom ikväll. Det är han värd.

Trevlig lördag.
Ljus och kärlek
Elba

1 kommentar:

ElinFexner sa...

Ja visst var det härligt väder!tog en kaffe i solen på Õkusaar, en brittisk dubbeldäckare som är kafè, nere i hamnen vid eesti disain museum. gillar din blogg!keep on the good work.