tisdag 23 augusti 2011

Intro

I november 2009 tog jag båten över med två hemskt tunga väskor och flyttade till Tallinn. Jag kunde aldrig ana att jag skulle stanna så länge, jag var inställd på två veckor, kanske ett halvår. Men i november firar vi alltså två år ihop, ett relativt tryggt förhållande om jag får säga det själv, visst har vi haft våra dalar, men mestadels har jag älskat Estland med hela mitt hjärta.

Den här bloggen tillägnar jag Estland, Tallinn, men även mina vänner som jag lärt känna på vägen och som visat mig de mest fantastiska platser, dragit med mig på hemliga second hand-rundor och dansat med mig till sju på morgonen på knäppa klubbar.

Den här bloggen är också för er som undrat vad i helvete jag har haft för mig i öst, som undrar vad jag egentligen sysslar med på andra sidan Östersjön.

Let the story begin.


Ljus och kärlek
Elba


Följ min blogg med Bloglovin

2 kommentarer:

Petra sa...

ÅÅåå äntligen vad skönt, Elins blogg är tillbax!!!;) Puss love you!

Elba sa...

Ja, i ny version! Välkommen! Puss