torsdag 6 oktober 2011

Restaurangtips, Aed

På restaurang Aed har jag och mina vänner tillbringat fasligt mycket timmar, ja, så många timmar att vi till slut blev less på deras meny. Men nu har de gjort en del förändringar och några nya rätter har tillkommit till menyn. Jag spenderade en lördagseftermiddag där med en vän för två helger sedan och påmindes varför vi ständigt återkommer; atmosfären förstås! Jag älskar Aeds interiör, tre våningar, alla med sin egen mysfaktor, varav högst upp är ett renoverat vindsrum som passar perfekt för slutna middagar.

Prisvärd och trevlig meny. Jag som besökt restaurangen väldigt mycket har förstås haft mina ups and downs, men övervägande positiva upplevelser förstås.
Aed hittar ni i Gamla stan på gatan Rataskaevu 8.


Ljus och kärlek
Elba


Bilder: Von krahl

Inga kommentarer: