fredag 30 september 2011

Detoxhelg
Nu är jag på väg till Haapsalu för en detox- och yogahelg. Jag ska bli introducerad till raw food av kunniga människor, utöva yoga, andningsövningar, meditiation och äta näringsrik rå kost. Jag ska dessutom under dagarna tre få lära mig att laga raw food. Jag är himla pepp! Hoppas på massa ny energi och inspiration. Vi kommer dessutom bo nära havet i ett vackert hus. Jag bjuder på lite bilder från huset där vi kommer att bo.


Villan heter Lahe Maja och det går att boka rum på deras bed&breakfast här.


Trevlig helg!
Ljus och kärlek
Elba

3 kommentarer:

Syster sa...

Hoppas du får en bra helg!

Mamma sa...

Ser helt fantastiskt ut! Hoppas du får tanka mycket ny energi där! Bamsekram

Petra sa...

Jag hoppas du har haft en super fin helg tjej;) Ljus o Kärlek till dig;)