tisdag 25 oktober 2011


Kafé Boheem
Söker du efter en perfekt start på en lördag morgon, eller ett trivsamt söndagsnöje? Mitt favoritkafé just nu är kafé Boheem. De senaste helgerna har det blivit en tradition att antingen starta dagen på Boheem eller avrunda helgen där. Boheem ligger strax efter Balti jaam på gatan Kopli 18. Ett mysigt krypin där jag gärna sitter i timmar med mig själv och en god bok. På menyn hittar man olika varianter av frukost, så som omelett, gröt, stek ägg och bacon. Men även pannkakor, crêpes, sallader och pasta. Boheem är en favorit för många, så det gäller att komma i tid för att få bord, eller bara en rötans tur. Om du planerar in en lunch för fler än dig själv kan det var vettigt att ringa och boka ett bord. Här är deras facebooksida. Priserna? Ja, det är väldigt resonabla!


Ljus och kärlek
Elba


Bildkälla.

2 kommentarer:

Petra sa...

Ser mysigt och gottttt ut;) Alla flaskorna som sår på skåpet. ;)

Primal Life sa...

Hej!
Vet inte om du kommer se mitt meddelande som jag skrev på min blogg som svar på din fråga så ja skriver här också! = )

Hmm all vikt under 1814 gram kostar 4-6 dollar garanterat, så det låter jättekonstigt att du bara får fram två dyra alternativ! Plus att ända fram till 30 november så är det gratis frakt upptäckte jag nu!!!
Kolla igen i din varukorg och kontrollera vikten!
Du ser direkt i varukorgen vad dina produkter kostar i frakt.
Hör av dig igen till mig och säg hur det går! = )
Kram, emma